wtorek, 20 listopada 2012

Otulone podusie

Wreszcie jest! Moja podusia swetrowa która zamówiłam u Lucy do niej wspaniale się komponują moje własne debiutanckie poduszki.







A tu nawet mój dog ma parcie na szkło!

Chciałam przy tej okazji podzielić się też moimi przemyśleniami. Dopiero zaczęłam moją przygodę z blogowaniem, wędruję więc po wirtualnych świecie i nie mogę się nadziwić jakie piękne ludzie ( a w zasadzie panie bo na takie blogi trafiałam) robią rzeczy, jak pięknie wyglądają ich domy czy mieszkania, ile serca w ich upiększanie wkładają.  O jakich blogach myślę i pod czyim jestem wrażeniem możecie zobaczyć na mojej liście blogów. W moich wędrowaniach natrafiłam na post o komentarzach - czy jest sens umieszczać komentarz negatywny? dlaczego zawsze są komentarze pozytywne? Oczywiście komentują osoby którym podoba się jakaś stylizacja ponieważ jest to dla nich inspirujące, daje im kopa, zmieniają coś u siebie, natomiast spotkałam się właśnie też z komentarzem negatywnym - po co?? Jeśli coś się nie podoba po co to oglądać? I komentować aby sprawić przykrość? Jakie jest wasze zdanie? Ja oczekuje wszelkich porad. pozdrawiam

1 komentarz:

  1. podusia , którą zrobiliście jest super :)) a co do komentarzy negatywnych? ja osobiście nie robię tego bo nie o to chyba w tym chodzi ;) myślę podobnie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń